||KONTAKT||START||SAMOLOTY||BEZPIECZEŃSTWO||ZASTOSOWANIE||LOT PRÓBNY||ZDJĘCIA||
 START
- do pierwszego lotu.


UPRAWNIENIA
ZDROWIE
KOSZTY
FAKTY I MITY
 
Wymagania co do twojej kondycji fizycznej.

Samoloty ultralekkie, dzięki konstrukcji upraszczającej pilotowanie
wymagają znacznie mniej "wyśrubowanych" warunków fizycznych niż Np licencja pilota turystycznego PPL(A) - której odpowiada klasa 2 badań lotniczych.
Dla UL wystarcza klasa 3, czyli w przybliżeniu tyle ile na zawodowe prawo jazdy, tyle że wykonane w specjalnej przychodni. To w Polsce.
Inne kraje podchodzą ostrzej (Niemcy - klasa 2), albo łagodniej (Wielka Brytania, lekarz ogólny - badania dla kierowców zawodowych, Czechy klasa 3 - wyznaczeni lekarze itd.) W przybliżeniu, jeśli możesz prowadzić samochód najprawdopodobniej jesteś w stanie podołać którejś z niezbędnych norm.
- FlightDesign -
STARTS YOUR FIRST PLANE! HOME
||KONTAKT||START||SAMOLOTY||BEZPIECZEŃSTWO||ZASTOSOWANIE||LOT PRÓBNY||ZDJĘCIA||
 
© Markview International Consultancy Ltd.
Polityka Prywatnosci