CT Supralight
Szczegóły produktu
Podstawowe cechy
Parametry silnika
Parametry samolotu
Wymiary i wagi
Konfigurator twojego samolotu
- Najnowsza generacja samolotów CT (od 2010r.)
- Szeroka kabina - 124 cm
- Masa poniżej 280 kg (ready to fly z systemem ratowniczym)
- Skrzydło jak w modelu CTLS
- Silnik ROTAX 80HP, 100HP lub 115HP
- Samolot dostępny w trzech wersjach na Europe: - Classic Light (zoptymalizowana waga i wyposażenie, zawiera pakiet comfort, przyrządy analogowe, bardzo korzystny cenowo)
- - Classic (duża tablica przyrządów - czteropanelowa, przyrządy analogowe, duża ilość dostępnych opcji)
- - Advanced (przyrządy cyfrowe, Glass Cockpit Dynon EFIS 100 i Dynon EMS D120, pakiet awioniki zawierający: radio Garmin SL40/30, transponder Garmin GTX 327/328/330, ELT, GPSMAP 496/695, interkom, słuchawki - wszystkie zamontowane i połączone wraz z antenami)
- Więcej informacji - patrz
Rotax 912 UL 80HP / 5.800 obrotów /min.
lub 912 ULS 100HP / 5.800 obrotów /min.
lub Rotax 914 115HP / 5.800 obrotów /min.
Paliwo: Benzyna bezołowiowa RON 95 (premium unleaded) lub AVGASS 100 LL
Średnie zużycie paliwa w przelocie (75% obciążenia): 10-22 l/h dla Rotax 912 UL i ok. 10-24 l/h dla Rotax 912 ULS.
- VCR: prędkość podróżna (zielony zakres) 240 km/h
- VNE: maksymalna dopuszczalna prędkość samolotu (czerwona linia) 301 km/h (268 km/h - 300 w zależności od systemu ratowniczego)
- Długość startu do przeszkody o wysokości 15m - 250 m
- Max. zasięg (30 min. rezerwy): 2000 km
- Min. waga pustego samolotu ok. 279 kg
- MTOW: 472,5 kg (w Polsce)
- Pojemność zbiornika: 130 l
- Maksymalny bagaż: 2 x 25 kg
- Maksmalna waga pojedynczego pilota: 120 kg na siedzeniu
Twój samolot może mieć bardzo wiele wersji. Żebyś mógł wybrać coś dla siebie skorzystaj z KONFIGURATORA wyposażenia standardowego i dodatków samolotów. Konfigurator pomoże Ci zorientować się w cenie zakupu samolotu. Konfiguracje możliwe w jednym kraju mogą być wykluczone w innym.