CTLS
Szczegóły produktu
Podstawowe cechy
Parametry silnika
Parametry samolotu (MTOW 600 kg)
Wymiary i wagi
Rys. rzut z boku.
Rys. rzut pionowy.
Rys. rzut z przodu.
Konfigurator twojego samolotu
- Samolot CT piątej generacji (od 2008r. na rynku)ka
- Specjalnie przygotowany do klasy LSA (MTOW 600 kg)
- Nowy wydłużony kadłub i kabina
- Amortyzowane podwozie
- Nowe zawieszenie silnika
- Wyposażony w termostaty i sprzęgło przeciążeniowe
- Zoptymalizowana aerodynamika
- Samolot dostępny w dwóch podstawowych wersjach na Europę:
- Classic Light (pakiet comfort, przyrządy analogowe, MTOW 472,5 kg)
- Advanced (przyrządy cyfrowe, duży panel, Glass Cockpit pakiet awioniki zawierający :radio Garmin SL40/30, transponder Garmin GTX 327/328/330, ELT, GPSMAP 496/695, interkom, słuchawki - wszystkie zamontowane i połączone wraz z antenami; MTOW 472,5 kg)
Dwa dodatkowe warianty (MTOW 600 kg)
- CTLS Club (przyrządy analogowe lub D60 cyfrowe)
- CTLS Advanced (glass cockpit i awionika, a ponadto opcjonalny silnik Rotax 914 115HP / 5.800 obrotów /min.)
Więcej informacji - patrz konfigurator
Rotax 912 ULS 100HP / 5.800 obrotów /min.
Paliwo: Benzyna bezołowiowa RON 95 (premium unleaded) lub AVGASS 100 LL
Średnie zużycie paliwa w przelocie (75% obciążenia): ok. 18,5 l/h
- VCR: prędkość podróżna (zielony zakres) 240 km/h
- VNE: maksymalna dopuszczalna prędkość samolotu (czerwona linia) 276 km/h - 300 w zależności od systemu ratowniczego)
- VRA: prędkość w burzliwym powietrzu 245 km/h
- Rozbieg: 250 m
- Długość startu do przeszkody o wysokości 15m - 450 m
- Maks. zasięg (30 min. rezerwy): 1800 km
- Min. waga pustego samolotu 307-360 kg
- MTOW (LSA): 600 kg
- MTOW (Ultralekki): 472,5 kg
- Pojemność zbiornika: 130 l
- Maksymalny bagaż: 2 x 25 kg
- Szerokość kabiny 124 cm
- Maksymalna waga pojedynczego pilota: 120 kg na siedzeniu
Rys. rzut pionowy.
Rys. rzut z przodu.
Twój samolot może mieć bardzo wiele wersji. Żebyś mógł wybrać coś dla siebie skorzystaj z KONFIGURATORA wyposażenia standardowego i dodatków samolotów. Konfigurator pomoże Ci zorientować się w cenie zakupu samolotu. Konfiguracje możliwe w jednym kraju mogą być wykluczone w innym.