CTSW
Szczegóły produktu
Podstawowe cechy
Parametry silnika
Parametry samolotu
Wymiary i wagi
Rys. rzut z boku.
Rys. rzut pionowy.
Rys. rzut z przodu.
Konfigurator twojego samolotu
- Samolot CT czwartej generacji (wersja od 2007r.)
- Poprawione zachowanie przy niskich prędkościach przez rozbudowanie części ogonowej
- Samolot dostępny w trzech wersjach na Europę: - Classic Light (zoptymalizowana waga - 279,5kg, ready to fly z systemem ratowniczym, pakiet comfort, przyrządy analogowe, silnik ROTAX 912)
- - Classic (odpowiada dawnemu samolotowi CTSW, duża tablica przyrządów - czteropanelowa, przyrządy analogowe, duża ilość dostępnych opcji)
- - Advanced (przyrządy cyfrowe, duży panel, Glass Cockpit Dynon EFIS 100 i Dynon EMS D120 oraz pakiet awioniki zawierający :radio Garmin SL40/30, transponder Garmin GTX 327/328/330, ELT, GPSMAP 496/695, interkom, słuchawki - wszystkie zamontowane i połączone wraz z antenami)
- Więcej informacji - patrz
Rotax 912 UL 80HP / 5.800 obrotów /min.
lub 912 ULS 100HP / 5.800 obrotów /min.
Paliwo: Benzyna bezołowiowa RON 95 (premium unleaded) lub AVGASS 100 LL
Zużycie paliwa : 10-22 l/h dla Rotax 912 UL i ok. 10-24 l/h dla Rotax 912 ULS. Przeciętne zużycie paliwa w przelocie (75% obciążenia): 15 l/h (80 KM) 17,5 l/h (100 KM).
- VCR: prędkość podróżna (zielony zakres) 240 km/h
- VNE: maksymalna dopuszczalna prędkość samolotu (czerwona linia) 301 km/h (260 km/h - 300 w zależności od systemu ratowniczego)
- VRA: maksymalna prędkość w burzliwym powietrzu 245 km/h
- Długość startu do przeszkody o wysokości 15m - 232 m
- Maks. zasięg (30 min. rezerwy): 2000 km
- Min. waga pustego samolotu ok. 279,5 - 306 kg
- MTOW: 600 kg lub 472,5 kg
- Pojemność zbiornika: 130 l
- Maksymalny bagaż: 2 x 25 kg
- Szerokość kabiny: 124 cm
- Maksymalna waga pojedynczego pilota: 120 kg na siedzeniu
Rys. rzut pionowy.
Rys. rzut z przodu.
Twój samolot może mieć bardzo wiele wersji. Żebyś mógł wybrać coś dla siebie skorzystaj z KONFIGURATORA wyposażenia standardowego i dodatków samolotów. Konfigurator pomoże Ci zorientować się w cenie zakupu samolotu. Konfiguracje możliwe w jednym kraju mogą być wykluczone w innym.